fredag 13 mars 2009

Kli i fingarna.

Nä, de är ingen konstig bieffekt av förkylningen. Utan ett resultat av alltför mycket läsande på fantastiska sybloggar. Nu är jag jättesugen på att sy ett par sparkbyxor i velour. Jag drömmer om en mossgrön velour. Mmmmmmm. Men med tanke på att jag inte sytt sedan högstadiet så ska jag kanske först ge mig på ett par vanliga muddbyxor. Problemet är bara att jag inte har något bra tyg hemma, och ingen mudd heller naturligtvis. Och det finns alltför mycket fint att välja på nätet. Svårt att bestämma mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fin blogg!!

Jag vill tipsa dig om ett smycke som jag gör som heter InMyHeart. Det symboliserar dom vi alltid kommer bära med oss i våra hjärtan. Tex våra barn, vänner, partners mm. Kika gärna in på min sida www.hildestamdesign.blogg.se Sköt om dig.

Anonym sa...

HEj. Jag syr lite på känn ibland men det är tiden som saknas. Därför ska jag beställa lite grejer från en som tar sig tid. Hemmasytt fast någon annan får göra jobbet. Kolla ottopippi.blogspot.com

Och Ingrid. Tusentusen tack för den fina mössan. Den är fantastisk. Speciellt blomman. Jag bara måste lära mig att göra sådana. Vill ha en som brosch på en kofta som har fått ett hål. Jag ska försöka fixa en bild på Signeimössan. Kram!

Anonym sa...

Och byxorna förstås!