måndag 28 september 2009

Ett år sedan

den här bilden togs. Vart har tiden tagit vägen?



Idag har jag varit hemma mer skräpet då pappa har varit på jobbet. Det är så mysigt att vara hemma själv med A en heldag när man i vanliga fall jobbar. Han är så himla rolig att vara med. Febern gick ner under dagen. Jobbigare var det inatt, när han var stekhet och jag letade som en idiot efter alvedonsupparna som jag hade köpt på apoteket i fredags. Trodde jag. I en halvtimme ungefär. Sen kom jag på att jag inte alls hade köpt några suppar eftersom jag på apoteket hade trott att jag hade ett litet lager hemma. Det hade jag inte. Vi fick försöka med flytande alvedon som stackars A nästan kräks av. Det var en ledsen A vi hade ett tag. Usch!

1 kommentar:

Linda sa...

Halleduttane, gullig!
Åh vad det är synd om dem när de är sjuka de små liven... man är så himla maktlös.