söndag 27 september 2009

1-årsdag

Idag fyllde Arvid 1 år!! Klockan 09.22 föddes en liten skrutt. Något av det häftigaste jag varit med om. Vilken omställning! Det tog några månader innan jag tyckte att alla bitar hade fallit på plats. Och nu kan jag inte riktigt fatta att han hunnit bli ett år!

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder från året som gått, men sitter inte vid min egen dator och är alldeles för trött för att orka fixa med det nu. Födelsedagsfesten igår var riktigt lyckad. Tack alla för fina presenter och bidragen till cykel - nu ska vi bara åka och välja ut en!!! Och framför allt tack till O som har fixat alltihop!! Idag är familjen lite sliten, som sig bör när man partajat. Stackars lille A har tyvärr lite feber.

Nu ska jag ta en lång dusch och krypa till kojs...

1 kommentar:

Anne sa...

Ett försenat grattis till lilla herr A! : )

Kramar från Pelle, Anne & Frasse.