tisdag 8 september 2009

Dagarna bara går...

Jag fattar inte riktigt vart tiden tar vägen. Jag äter, sover, jobbar och är med Arvid. That's it, ungefär.

I helgen fick jag dock ett välbehövligt avbrott då tjejerna från tiden i Uppsala var här. Vi åt mat, babblade, drack skumpa och ett starkt försökt till Caprihina, sov, gick promenad, tittade på utsikten, åkte buss till Smögen, fikade, några shoppade loss järnet, badade badtunna på SeaLodge, åt en förträfflig middag, åkte buss hem, tog kvällspromenad, somnade och sen var det söndag och tjejerna skulle hem. Det var härligt att ses!!

Nu är det åter vardag och jag har varit hemma med skrutten idag. Eller rättare sagt, vi var på jobbet ett par timmar för att klara av ett möte - Arvid skötte sig bra, men han var något missnöjd över att tre "gubbar" och mamma inte ägnade honom så mycket uppmärksamhet som han tyckte sig behöva...

Jag försöker hinna med att sy på kvällarna, men efter helgen har det inte funnits så mycket ork. Idag fick jag molntyger i några olika färger från JNYDesign. Jättefina! Nu ska jag bara lära mig att kantbanda trikå...

Inga kommentarer: