onsdag 4 februari 2009

Sömnlös

Jaha, klockan är nu 03.19 och här sitter jag. Fattar inte att det ska vara så jäkla svårt att somna om när A har fått sin nattflaska... Det var aldrig några problem när han var mindre. Har jag försökt att somna om sedan halv tre. Mer regel än undantag nu för tiden. Och visst, för det mesta brukar det gå efter ett tag. Men idag tänkte jag pröva att gå upp istället för att ligga och vrida mig. Så här sitter jag nu med en kopp rosa fruktte och några kardemummaskorpor... Önskar att jag kunde skriva nice eller nåt sånt, men det är inte riktigt så jag uppfattar situationen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet precis hur det är! När T var runt 3 månader kunde jag plötsligt inte somna om längre på nätterna. Var vaken mellan två matningar (minst) o utmattningssov resten av natten. nu är han drygt 5 månader o jag kan oftast somna om igen. Han vill fortfarande äta varannan timme på natten så det är tillräckligt störd nattsömn ändå!
/ Am25 från septemberbarn