tisdag 9 december 2008

Morgan efter besök hos "frisören"

Vi här i Stenklev undrar om det i kattvärlden möjligtvis är "inne" med pudelfrisyr?! Om inte så tror jag tyvärr att Morgan kommer att bli väldigt mobbad... Så här se han nämligen ut efter veterinärbesöket idag!


Jag tycker att han är jättefulsöt i sin nya outfit. Majken däremot tycker det är skitfult och fräser så fort brorsan (på ännu vingliga ben efter narkosen...) försöker ta sig fram. Stackarn!

Besöket kostade oss 500 pix, en sönderslagen Upsala Ekeby-blomkruka, praktiskt taget ingen nattsömn och bensin för fyra mil med Avensisen! Kanske en rimlig summa pengar om man nu tänker på alla plåster och och sårtvättar som jag skulle behövt om jag hade försökt mig på att kamma/klippa/raka honom UTAN narkos...

2 kommentarer:

mia sa...

Stackars Morgan! Han måste ju frysa! Jag förstår att han håller till på elementet!

Åsa sa...

Jag veeet att man inte ska skratta för han hade ändå ganska mycket "tuffs" i pälsen men OJJJ så annorlunda han ser ut! Fryser han inte, stackarn?? Och varför i all världen har han kvar tuffsen på bakbenet?