onsdag 24 september 2008

Klara, färdiga...

...gå?

Idag kan det vara bebis på G
(var snälla och släng er inte på telefonen, jag vill bara ha lugn och ro...).
Fast samtidigt är det svårt att veta - det har ju varit falsklarm tidigare.
Så O har fått åka till U-valla på ett jobb nu på förmiddagen.
Och för tillfället så känns det ganska lugnt (hmmm, känner igen det där)
Fast jag vet i 17 om O ska få åka på mötet i Borås i morgon...

Storasyster har dragit lättnadens suck då jag nu passerat deras två septemberfödelsedagar.
Lillasyster kan också andas ut - hon fyllde år igår!
Var hos bm igår och hon trodde nog att Bäbisen kommer innan min egen födelsedag (ja tack!).
Pappa däremot tror inte att det blir något förrän den 2 oktober (nej tack!).

Själv har jag inget emot att Bäbisen kommer, typ IDAG!

2 kommentarer:

Åsa sa...

jaa! hoppas hoppas! och OM du åker in idag eller när det nu blir så; LYCKA TILL kära syster! Tänker på dig. Ring om du känner dig pratsugen eller nåt.

cecilia sa...

svårt att hålla arbetsmoralen uppe när du skriver så där!!! Lycka till, Ingrid! det är så spännande.

Saknar dig här... men just nu har jag för mycket att göra för att hinna oroa mig.

kram c.