onsdag 17 september 2008

Ingrid fyller 29 år - ÖNSKELISTAN

Okidoki, här kommer min önskelista (riktad till systrarna...), men om någon annan skulle känna för att ge mig en present - ja tack! (obs! det var ett skämt - S K Ä M T!):

- Att bäbisen kommer ut innan födelsedagen...
- Halsduk/Sjal från Granit - svartvitrandig
- Slickepott
- Underlägg från signerat.se
- Glasunderlägg i keramik från Designtorget
- Skärbräda eller underlägg Anna & Doris (design Barbro Tryberg) från Designtorget

- Bricka Apple (design Sandra Isaksson)
- Halsband, armring eller ring från Kila design (säljs på Jönköpings läns museum... kan vara VÄÄÄLDIGT dyrt...) - OBS! liknande smycken finns på signerat.se

Kan sitta och komma på hur mycket fina saker som helst... men nu är det så att jag faktiskt blir lite trött i huvudet av att försöka tänka ut saker jag skulle vilja ha!

Dagens i-landsproblem, jag säger då det...

1 kommentar:

Åsa sa...

Hm...I'll see what I can do. Tyvärr är det lite trist att GE presenter som någon har önskat sig - själva överraksningsmomentent går ju förlorat. Å andra sidan så är ju det själva poängen med önskelistor: att det verkligen är saker man vill ha. Så hm...jag får se hur jag gör ;-)

Mysigt att prata med dig så pass länge idag!! KRAM