tisdag 16 september 2008

Busy, busy...

Om någon tror att jag ligger hemma i sängen och latar mig och äter god choklad (tack för presenten, Cecilia!) så tror ni helt fel... Här är det full verksamhet som gäller!!

Det här finns på min att göra-lista:
- Sy påslakan till barnvagnen
- Sticka klart ullfilten till barnvagnen.
- Städa (blä! men nödvändigt... Sthlm-besök i slutet på veckan, jippi!)
- Sy nytt överdrag till amningskudden (inte helt nödvändigt, mest kul)
- Fixa klart *piiiiiip* till lillasyster som fyller år.
- Skriva önskelista till födelsedagen (håhåjaja...)
- Få tummen ur och fixa present till en annan bäbis...

Okej Bäbisen, jag vet att jag sa att jag ville att du skulle komma ut nu, men du kanske kan vänta tills jag åtminstone har kommit igenom halva listan?

Inga kommentarer: