lördag 6 juni 2009

Kan en bäbis leva på bara luft?

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja det tror jag. Min åt ungefär 100 ml och spydde 99 ml tills han var 7 månader. Rund som en julegris var/är han ändå.
Nu har han slutat spy, men äter desto mindre..
Jag fattar ingenting..

Ingrid sa...

Låter onekligen värre än A. Han har ju faktiskt haft aptit under ett par månader nu, men som en blixt från klar himmel är nu allt äckligt! Hur har du gjort för att inte oroa ihjäl dig?

Linda sa...

Jag intalar mig att så länge han växer som han ska, följer sin kurva osv så får han väl i sig det han behöver, hur ofattbart det än kan verka..
Precis så där har Dante oxå gjort. Jag har trott att det lossnat för att han ätit bra i ett par dagar, så plötsligt är det ihopknipna läppar igen.
Och oroar ihjäl mig, det gör jag. Har inget knep där.